»Če bi želeli na misiji, kot je bila denimo v Afganistanu, proizvesti 5000 litrov sintetičnega goriva, bi potrebovali 70 hektarjev fotovoltaičnih celic.«
»Za zdaj se nam zdi, da sintetična goriva ne spadajo v cestni promet, tudi tehnologije še niso tako razvite, da bi lahko to komentirali. Poleg tega pa sintetična goriva ne rešijo težave z onesnaženostjo zraka.«
»Sintetična goriva v prometu pomenijo, da se izpusti iz prometa selijo v druge sektorje. Proizvodnja sintetičnih goriv je vendarle tudi povezana z določenimi izpusti. Na eni strani tako dosežemo brezogličenje v prometu, se pa en del emisij preseli v druge sektorje.«
»In če to pomeni, da so za to potrebna tudi sintetična goriva v večjem obsegu, da ostane vozni park podnebno nevtralen, potem je to razlog, da se dovoli uporaba motorjev na notranje izgorevanje tudi po letu 2035, če jih poganja izključno sintetično gorivo.«
»Mislim, da lahko fotovoltaična tovarna prinese tudi veliko dobrega.«
»Trenutno so najbolj na udaru sintetični kanabinoidi.«
»Aktivno komuniciramo z ministrstvom ob izgradnji malih fotovoltaičnih sistemov v povezavi s hranilniki energije.«
»Kakšno perspektivo imajo vozila na sintetična goriva po letu 2035? Ne gre za nesoglasja, gre samo za vprašanje, kako naprej. In to vprašanje ni nerešljivo, ne kar se tiče nemške vlade, ne kar se tiče Evropske komisije.«
»Raziskave tečejo, Urbanove celice in celice še drugih dveh otrok so pripravljene, ta trenutek testirajo genske konstrukte na Urbanovih celicah.«
»Za 'teroristično' celico.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju